FAQ

Vybrali sme pre Vás najčastejšie otázky

Ako budem vedieť koľko a kedy platiť?

Cena prenájmu sa odvíja od modelu vozidla a dĺžky prenájmu. Platíte za každý začatý deň. Napr. Pri prenájme na 36 hodín, platíte 48 hodinový prenájom t.j. 2 dni. Pred prenájmom vozidla zaplatíte depozit v hotovosti alebo platobnou kartou.

Ako môžem zaplatiť?

Zaplatiť môžete platobnou kartou, v hotovosti alebo vopred na náš účet.

V akej výške je potrebné zložiť depozit?

Depozit za jednotlivé vozidlá je v sekcii Cenník a Podmienky. Po ukončení nájmu je vyplatený depozit ihneď po odovzdaní vozidla. UPOZORNENIE! V prípade poškodenia, môžu byť účtované poplatky, viac v sekcii Cenník a Podmienky.

Budem musieť platiť nejaké ďalšie poplatky?

V cene prenájmu sú zahrnuté bežné poplatky (viac v sekcii Cenník a Podmienky, pod. Všeobecné podmienky prenájmu) Berte prosím na vedomie že pristavenie vozidla, odovzdanie mimo pracovného času, sankcie za dopravné priestupky a pod. nie sú zahrnuté v cene nájmu.

Čo musím splniť, aby som si mohol vozidlo prenajať ?

a) platné doklady, ako sú uvedené v sekcii Cenník a Podmienky, pod. Všeobecné podmienky prenájmu.

b) vek, ako je uvedené v sekcii Cenník a Podmienky, pod. Všeobecné podmienky prenájmu.

c) zložiť depozit v stanovenej výške, ako je uvedené v sekcii Cenník a Podmienky, pod. Všeobecné podmienky prenájmu.

Aký je postup pri vyzdvihnutí a vrátení vozidla?

Vyzdvihnutie vozidla zbytočne nekomplikujeme.

a) Administratíva, ktorá nezaberie ceľa času, kontrola dokladov (občiansky preukaz, vodičský preukaz, cestovný pas, podklady k právnickej osobe

b) zloženie depozitu, v hotovosti, platobnou kartou alebo vopred na základe zálohovej faktúry na náš účet

c) obhliadka vozidla,

Môže vozidlo šoférovať aj druhý vodič okrem mňa?

Áno je to možné, avšak je potrebné ho uviesť do zmluvy o prenájme a preberacom protokole spolu s osobnými údajmi. (najideálnejšia možnosť je dostaviť sa na začiatok prenájmu s osobou ktorá bude vozidlo viesť.

Môžem jazdiť s vozidlom po Európe?

Áno, s našimi vozidlami môžete jazdiť v rámci krajín EFTA (Nórsko, Švajčiarsko, Lichtenštajsko, Island) a Európska únia bez obmedzení. S výnimkou Bulharska a Rumunska! Vjazd do Bulharska a Rumunska je vyslovene zakázaný! Medzi vyslovene zakázané krajiny patrí: Albánsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Kosovo, Čierna Hora, Macedónsko, Rusko, Ukrajina, Bielorusko. Klient je povinný overiť si a tiež uhradiť na vlastné náklady všetky poplatky spojené so vstupom a využívaním ciest v krajine, v ktorej chcete naše vozidlo využívať.

Bude vozidlo natankované?

Áno, vozidlo pred začiatkom prenájmu bude natankované. Je vašou povinnosťou pred ukončením nájmu vozidlo dotankovať.

Môžem vozidlo vymeniť, pokiaľ s ním nie som spokojný?

Áno, pokiaľ nie ste s vozidlom spokojný, navštívte našu pobočku a v závislosti na ponuke dostupných vozidiel Vám vozidlo vymeníme. Nezabudnite však, že zmena rezervácie (zmena typu vozidla)môže mať za následok zmenu výšky nájmu. O rozdiele ceny Vás budeme informovať.

Čo robiť, ak nájdem poškodenie ktoré nie je uvedené v zmluve o prenájme alebo v preberacom protokole?

V prípade nájdenia novej vady neuvedenej v zmluve o prenájme alebo v preberacom protokole, kontaktujte špecialistu prenájmu vozidiel pred opustením parkoviska pobočky. V prípade opustenia parkoviska pobočky, sú nové vaddy zamiestnuté!

Ako mám postupovať v prípade nehody?

V prípade škodovej udalosti alebo dopravnej nehody, ihneď kontaktujte 0914 240 940 a počkajte na pokyny. Vždy je potrebné počkať na pokyny špecialistu prenájmu vozidiel následne vyplniť záznam o nehode a následne nahlásiť poistnú udalosť na našej pobočke.

Aké je poistné krytie v prípade poškodenia vozidla alebo nehody?

Všetky naše vozidlá majú uzatvorené povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie so spoluúčasťou minimálne 5% z hodnoty škody, minimálne však 180,00€. V prípade krádeže vozidla postupojeme podľa Všeobecných obchodných podmienok.

Ako postupovať pri výbere vozidla?

V sekcii Vozový park, si môžete vybrať z aktuálne dostupných vozidiel ktoré zodpovedajú vaším požiadavkám.

Ako staré bude moje rezervované vozidlo?

Nami ponúkané vozidlá sú zánovné, priemerne od roku 2015 do roku 2021. Maximálne však 6 rokov.

Je vo vozidle klimatizácia?

Áno všetky naše vozidlá majú príplatkové výbavy, ako klimatizácia, tempomat, navigáciu, bluetooth či parkovacie senzory.

Máte k dispozícií aj nefajčiarske vozidlá?

Áno, všetky naše vozidlá sú kvôli vysokej úrovni poskytovaných služieb úplne nefajčiarske.

Môžem prevážať vo vozidle domácich miláčikov?

Zakazujeme prevoz zvierat vo vozidle! Jedinou možnosťou je, si na vlastné náklady zaobstarať ochranné prvky, pred zničením látkových / kožených sedačiek poprípade prepravný box.

Prenajíma DRIVE rent aj úžitkové vozidlá?

Áno, prenajímame aj úžitkové vozidlá do 3,5 t.

Prenajíma DRIVE rent aj luxusné vozidlá?

Áno, prenajímame aj prémiové vozidlá.